5 Eylül 2016 Pazartesi

Karanlık Lise - Alya Öztanyel Kitap Yorumu

 Herkese yeniden merhabaaaaa bu kitap yorumu yazımda da genç bir  yazar olan  Alya Öztanyel in karanlık lise serisinden sizlere ilk kitabını yorumluyorum.
İlk olarak yazardan kısaca bahsetmek istiyorum : Alya öztanyel yazmaya wattpad de başlamış daha sonradan bu hikaye kitap olarak sunulmuştur bizlere. Alya öztanyel genç yazarlar arasında bence hak etmesi gereken değeri göremiyor bence bu konuya girmiyorum her neyseee. 

Kitabın adı : Karanlık Lise
 yazar : Alya öztanyel   
sayfa sayısı :384
 15.baskı 2016

Kitabın konusuna gelirsek
On yedi yaşındaki güneş ailesiyle birlikte arabadayken ansızın bir kaza geçirir ve bu kazadan sadece güneş sağ olarak çıkar. Kendi arabalarına vuran kişiyi ne kadar uğraşırsa uğraşsın ne polis ne de güneş bulamaz. Olayın üstü para karşılığı örtülmüştür. Güneş bu kadar zorluklara rağmen okula gider ancak okulda da işler yolunda gitmez. İlk okuldan beri güneşi saplantı haline getiren Gülçin, güneşe komplo kurarak onu okuldan attırır tuhaf olan şu ki güneşi hiçbir okul kabul etmez artık. Güneş de son olarak Atagül Lisesine gider. Kavgacı ,düzenbaz, ve her türlü pislik insanların olduğu okula . güneş ilk olarak bahçeye girdiğinde gözüne dövmeli, siyah deri ceketli çocuğu gözüne kestirir daha sonra kafasını çevirir ve sınıfına gider. Sınıfa girdiğinde o çocuk gene ordadır ve şans eseri tek boş sıra da onun yanıdır haliyle güneş de bu gizemli çocuğun yanına oturur.. olaylar böyle başlar işte
Güneşin başına ne gelirse gelsin yakışıklı kahramanımız demir onu her zaman olaylardan ve belalardan kurtarır. Güneş , zaman geçtikçe demirin farklı yönlerini görür. Mesela piyano çaldığını ve o notaları çalarken kendinden geçişini…
BİR KİTAP BİR KAHVE
Ve birde Helin Doğukan var. Onlarda birbirlerine deli gibi aşık olmalarına rağmen kendi egoları ve sorunları yüzünden birleşemeyen ayrı tatlı ikilimizJ). Neyse ki sonradan bir şeyler oluyor spoiler vermeyeyim kızlar ;). Bir de Cansu kaşarı var tövbe  tövbe ağzımı bozdum kızlarr. Cansu da demire ezelden beri takık olan okulun popiler kızımız. Haa unutmadan cenk i de söyleyeyim , cenk de demir in arkadaşı olmasına rağmen demire içten içe düşmanlık besleyen bir karakterimiz. Olaylar cenk yüzünden gelişiyor hatta bir ara spoiler vermiyorum :). Güneşin en yakın arkadaşı arda dan bahsetmezsem olmaz. Bu kitap da en ponçik karakter o açıkçası. Gözlüklü sempatik bir erkek ve her durumda cüssesi yetmese bile güneşi koruyan bir kardeş gibi düşünebilirsiniz ardayı :)
Bir gün demir tuhaf bir şekilde güneş den ayrılır ve güneş sebebini öğrenemediği için adeta  çıldırır kendince.  Güneş artık bu koca gizemli adamın yani DEMİR ERKAN ın kim olduğunu öğrenmek için okul müdürü olan Çağatay bey in odasına gizlice sızar. Güneş, en sonunda demir erkan dosyasını bulduğunda merak içinde dosyasını açar ve o haberi görür…
Okula giriş nedeni: isimlerinin yazılmamasını isteyen ünlü sanatçı ailenin oğlu D.E dün gece alkollü bir şekilde araba kullanırken polisler tarafından yakalandı ve karakola getirildi…
Aynı yazının altında birde haber vardı : dün İstanbul otoyolunda gerçekleşen kazada sedef ailesinin 3 ü ölü kızları olan G. Sedef ise yaralı olarak bulundu. Asıl hatalı olan sürücü kendi arabasını ateşe verip dellileri ortadan kaldırmak istediği düşünülüyor.
Güneş bu haberi okuduktan sonra emin oldu ailesini demir öldürmüştü. İşte dehşet verici bir son!

birazda alıntılara gelelim 
    (1)
-hiç renkli bir şeyin yok mu senin?
+hayatımda renge ihtiyacım yok
-gözlerin öyle demiyor ama ...

  Bu kitabı sevdim evet ama kötü çocuk , psikopata benzettim birazcık serinin 2. kitabı da var fakat ben almayı düşünmüyorum çünkü 2.kitabın olay akışını az buçuk tahmin ettim.
bidahaki kitap yorumlarında görüşmek dileğiyle sevgili okuyucular takip de kalın öpüldünüz :). xoxo



14 yorum:

  1. gene beni şaşırtmadın ve güzel bi kitap yorumu yapmışsın başka yazılarını merakla bekliyorum sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa teşekkür ederim bu güzel yorumun için :))

      Sil
  2. Elimdeki kitap yeni bitti kitap arıyordum ama sonunu tahmin edebildiğim kitapları sevmem. Takipte olacağım yeni kitap yorumlarını oradan kendime göre bir şey bulurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle bende sonunu tahmin edebildiğim kitapları pek sevmem bu yüzden serinin2.kitabını almadım. Takipde kalırsan kendine göre kitap bulabileceğinden eminim canım:)

      Sil
  3. Güzel kitaba benziyor tavsiye için teşekkürler.:::::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım asıl ben teşekkür ederim vakit ayırdığın için :)

      Sil
  4. iyi bi kitaba benziyor paylaşım için teşekkürler tatlım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben vakit ayırdığın için teşekkür ederim <3

      Sil
  5. Konusu az buçuk tanıdık ve akıcı bir kitaba benziyor...

    YanıtlaSil
  6. heey baksanaaa, çok yakın blog arkadaşımız, my real, blogunun adı, çok şekerdir o da, aslı yılmaz, o da wadped yazarı ve kitabı çıkıyoooo, aslı yılmaz-havin. bak face de de var bulabilirsin benim sayfamdan :) diğer wadpedçiler de bir arada zaten onunlaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım bakacağım hemennn :) ;)

      Sil
  7. http://myreal03.blogspot.com/

    :)

    YanıtlaSil