3 Eylül 2016 Cumartesi

Psikopat -Mihri Mavi Kitap Yorumu

                 HERKESEE MERHABAAAAAA J !!

 İnternet de gezinirken fark ettiğim bir eksiklikten dolayı bu yazıyı yazmaya karar verdim arkadaşlar. Ben bir kitap almadan önce  karar verdiğim veya gözüme çarpan kitabı İnternet teki yorumlarına yada yorum tipi yazıları okurum fakat bunlar çok azlar ve olsa bile pek detaylı bilgi yok maalesef. Bende bu yüzden bu tarz yazılar yazmaya karar verdim bir kitap delisi olarak tan  J. Bu tarz yazılarımdaki başlık BİR KİTAP BİR KAHVE adı altında yazacağım hadi başlayalım:))).
BİR KİTAP BİR KAHVE
 Eveeett kitabın konusuna gelirsek zengin bir ailenin tek çocuğu olan buket  babasının iflası yüzüne İzmir deki evlerini bırakıp Ankara ya taşınmak zorunda kalır. Buket oturduğu semtin sokaklarına alışmaya çalışırken mahallede olan kavgayı görür ve merakına yenik düşerek kavgayı izler bizim bu salak kızımız, yani inek mi uçuyor orda kızım bacaklarını popona vura vura hızlıca uzaklaşsana demeyi istedim o sırada neyseeeJ.  Kağan ve çetesinin dövdüğü çocuğu  ve bütün olayı da bu yabancı kız gördüğü için kağan bu yabancı kızı kolay kolay bırakmaz. Pazartesi okulda buket tekrardan kağanı görür ve şanslı mı yoksa dünyanın en şansız insanı mı olduğuna karar veremez. Buket, o gizemli o çocukla tanışmak için içi içini yer ve bir şekilde tanışırlar ve buket  kağanla aynı sınıfta olduğunu öğrenir. Kağan bu gizemli ve tipi buraya yabancı olan kızın yüzünden  başına gelenlere sinirlenir her şekilde olayların sonu bukete çıkar bir şekilde , burada  kadeeeer diye bağırmak istedim sevgili kağana ama diyemedim ya neysee. Kağan , buket ve Timuçin in yakınlığından aşırı derecede rahatsız olur ve her seferinde buketi azarlar hakkı olmamasına rağmen . Buket de Timuçin de bundan rahatsız olurlar doğal olarak .Kağan her seferinde buket e emir verir şeklinde konuştuğundan dolayı anladığınız üzere sevgili okuyucular kağan tam bir öküz ama bir o kadarda yakışıklı J J . Olaylar kağan ve buket sevgili olmaya başladıktan sonra daha da çıkmaz hale gelir açıkçası. Buketin yeni geldiği zamanlarda yaptığı bir hata yüzünden kağanın abisi  yani onur buket ten ona çalışması için bir görev verir ve bunu yapmazsa karşılaşacağı şeylerden korkmasını söyler.( Olayı söylemiyorum spoiler vermek istemiyorum J)). Kağan ve buketin bu sır yüzünden arası bayağı açılır ve kağan buketi görmek dahi istemez ama onu uzaktan hep izler;). Buketi, onurun tehditleri yüzünden bahadırla yakın olmak zorundadır bunun içinde emreden yardım ister. Emre ve Cansu var birde onlarda birbirlerini seviyorlar fakat kendince engelleri var o konuya girmiyorum kızlar. Kitabın sonuna gelecek olursak da buket  cesaretini toplayıp bahadırın yanına gitmeye kalkar ve ‘’hadi yapalım şu işi’’ der.
                         VE KİTAP SONU J                    
Benim kitap hakkındaki düşüncem tam olarak şöyle ''bu kitabı okuyup da beğenmeyen olmaazz'' gerçekten 2 günde soluksuz bitirdiğim kitaplar listesinde psikopat. Kitabı okurken gülmekten karnıma ağrılar girip de 1 dakika geçmeden sinirden öldüğüm bağırıp çağırdığım 2 gündü doğrusu :))  Kitap alıntılarına gelelim birazda : 
                                          (1)
               ''SENİ ÜZEN KİŞİ DEĞİL,SENİ GÜLÜMSETEN KİŞİ OLMAK İSTİYORUM''

                                           (2)
                ''SENİ ASLA İNCİTMEM'' DEDİ, İNANDIRMAYA ÇALIŞAN BİR SESLE ''ESKİSİ GİBİ GÜLÜMSEDİĞİNİ GÖRMEYİ ÇOK İSTİYORUM'' DEDİĞİNDE ŞAŞKINLIKLA KAŞLARIMI KALDIRDIM.
                   ARDINDAN ELİNİ KOLUMUN ÜSTÜNE KOYDU.AMA BU KEZ SIKMIYORDU,SADECE BENİ SÖYLEDİKLERİNE İNANDIRMAYA ÇALIŞIYORDU. NE KADAR İÇTEN VE SAMİMİ OLDUĞUNU ANLAMAMI BEKLİYORDU.

Kitabın içinden bir poster ve bir kart çıkıyor.
Sevgili yazarımıza bu minik hediyeleri için teşekkür ediyorum ve bu kitabı yazdığı için tebrik ediyorum. Psikopat 2 kitabını da yorumlayacağım pıtırcıklar:). 
 Şimdilik benden bu kadar başka bir zaman başka bir yorumla görüşmek üzere, kendinize iyi bakın okyanuscular :) xoxo

8 yorum:

  1. bende bu kitabı almak istiyodum açıklayıcı bir yorum olmuş gidip alacağım :D

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Çok güzel açıklamışsınız, iyice meraklandım. Bir an önce okumalıyım bu kitabı :) Bilgilendirme için teşekkürler. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa:)) elimden geldiğince yazmaya çalıştım teşekkür ederimm

      Sil
  3. Reading slump durumları için birebir bir kitap gibi :)

    YanıtlaSil
  4. ay ben de okudum severek vallahiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkli olduğunu biliyorum canısııııı :)

      Sil