22 Ekim 2016 Cumartesi

LOOKBOOK !

 Herkese merhaba blog üzerinde mini mini minicik bir köşe daha eklemeye karar verdim. Lookbook adı altında beğendiğim kombinlerimi paylaşacağım sizlere. Devam edeyim mi yoksa etmeyeyim mi bu sizin elinizde. Yorum bırakmanız yeterli okyanuscularım.



Bu cumartesi  rahat olmayı seçtim. Kızlarla sinemaya gittik gitmesek olmazdı tabi 5 yerimizden bıçaklarlardı bizi. 21 ekim günü vizyona girmiş olan ‘’ İkimizin Yerine’’ adlı filme gittik kız kıza. onun yorum yazısını da  bir sonraki günlerde yazacağım :). Salona girdiğimde şöyle bir baktım etrafa. Herkes çift halinde gelmiş yahu derdiniz ne bekarlık iyidir ayrıl ayrılllllll diye bağırasım gelse de bağırmadım tabiki :D. Gerçekten bekarlığı savunanlardanım yani laf olsun diye demiyorum.

Üzerimde en en ennn sevdiğim, giymediğim zaman bana küsen kot ceketimdir. Dolaptan bana göz kırpar kendileri.
Kot ceket : mango
Gömlek: zara
Tişört : H&M
Pantolon : levi’s
Botlar : caterpillar
Saat : pierre cardin
Çanta : izmir den hediye geldiği için bilemiyorum. tek bildiğim şey gerçek deri olması ( pek uygun bulmasam da )

bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle xoxo  

34 yorum:

  1. Çok hoş görünüyorsun... Film güzelmiydi, doğrusu merak ettim... Lookbook köşesini de merakla bekliyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) <3. film güzeldi şimdilik bu kadarını diyim :) film yorum yazımı yayınlayınca detaylı bilgi vereceğim

      Sil
  2. Güzel bir başlangıç. Neden devam etmesin.Ayrıca kendi adıma beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Efendim modadan pek anlamam ancak böyle yazılar devam ederse bilgilenmiş oluruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için teşekkür ederim :) değerlendireceğim

      Sil
  4. Bence devam etmelisin lookbook yazılarına, bize de fikir olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değerli yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  5. Tabii ki devam :) İstediğin kadar, istediğin şekilde şekillendir blogunu :)
    Film yazısını da merakla beklediğimi söylemeden geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa sürede yayınlayacağım :)

      Sil
  6. Film çiftle gidilmelik olduğu için tercih yanlış olmuş. :) Diğer kısım benim ilgi alanıma girmez ama eğer yapıcaksan o tarz bir şey instagramı kullanmanı öneririm. :)

    YanıtlaSil
  7. Wonderful post! Great look!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  8. İkimizin Yerine. Tamam. Bir de kitabını okuyup hiç mi hiç sevmediğim B.P.T.Ç. var ama onun filmine gider miyim bilmiyorum... :)

    Bu köşeye devam o zaman. MİNİ köşe. :)

    Benimki derken benim yazdığım kitabı kastetmiştim. :) Okudunuysanız yorumu var mı, okumak isterim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyy baya yanlış anlamışım beeennn 😃 sizin kitabınızı da en kısa zamanda okuyacağım. Zaten okunacaklar listemdeydi

      Sil
  9. Tabii devam Hatta bir uygulama var hani böyle işine yarar mı bilmiyorum ama PolyVore kullanabilirsin.Bu arada fiziğin Harika.Okuması zevkli bir yaZıydı❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunda senin kadar şeker yahu 😊 o uygulamaya bir bakacağım 😊❤️

      Sil
  10. heey ne güzel her şeyi çok beğendim. devam et tabii. spor giyim de ne güzel bişidir. yaa instagramın var mıydı kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep yerim seni be 😊❤️. İlerleyen günlerde hesabımı burada yayınlayacağım canım

      Sil
  11. Çok beğendim herşey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileğin için teşekkür ederim 😊❤️

      Sil
  12. çok güzel görünüyorsun bence devam etmelisin =)

    YanıtlaSil
  13. Böyle rahat tarzları çok seviyorum :) Çok da yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende rahat giyinmeyi seviyorum 😊 teşekkür ederim

      Sil
  14. Devamının gelmesini isterim şahsen. Ayrıca filmi de merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
  15. "Hatun taş" demek geldi bir an içimden. Dedim Mavi sakin ol. Çok hoş olmuşsun kuzum. 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa "yerim seni hamm yaparım" diyesim geldi benimde ama sakin oluyorum 💙.

      Sil
  16. Çok güzel bir kombin olmus.

    YanıtlaSil
  17. Lookbook devam etsin :) guzel kombin yapmışsın ♡♥

    YanıtlaSil