Pure Beauty Multi-Function BB Cream /Bulgarian Rose

Herkese merhaba bu yazımda yeni kullanmaya başladığım fakat memnun olduğum bir üründen bahsedeceğim :D. Bayıla bayıla yüzüme sürüyorum kendilerini  . Bu ürünü kullanmakta geç kaldım biliyorum ama her şeyin bir zamanı varmış demek ki. sürdüğümde  ‘’ bir kat yetmez canım iki kat sür ‘’ dediğim tek ürün çünkü BAYILIYORUM. Bu ürün tabi ki de Pure Beauty Multi-Function BB krem. 

  Bu ürünün vaatleri :
-Ciltteki gözenekli görünümü azaltmaya yardımcı olur
-Parlak ve canlı bir cilt sağlar
-kusurları kapatır
-gün boyu cildinizi germeden tutar

Bence gayet bereketli bir ürün. Fiyatına göre diğer BB kremlere kıyasla gayet başarılı. Az bir miktarı bile ihtiyacınızı karşılıyor ve gün boyu fresh bir cilt sağlıyor size. Bu ürünün tek rengi var fakat sakın gözünüz korkmasın . çok koyu tenli değilseniz cilt renginize tam oturuyor bu BB krem :). biraz da içeriğine bakalım :

-içerisinde Bulgar gülü esansı var bu yüzden çok hoş kokusu 
-SPF 42 PA++ güneş koruması içeriyor
-alkol, lanolin, paraben içermez

 Fondötenle cildimi havasız bırakmayı artık istemediğim için bu ürüne başvurdum. orta kapatıcılık sağlıyor cilde. Benim yanaklarımda biraz kızarıklık var ve onları bile kapatıyor üstüne azıcık kapatıcı sürdüğümde perfect !! :D. Kuru ciltli  ve normal ciltlilerin vazgeçilmez BB kremi olacağından eminim. Yağlı ciltliler belki parlamadan dolayı beğenmeyebilir ama bir pudrayla çözülmeyecek sorun yoktur kızlar. Öpüldünüz xoxo.

Yorum Gönder

28 Yorumlar

  1. bu ürünü çok duyurum ve hemen hemen herkes bayılıyor, o zaman neymiş ilk indirimde alınmalıymış ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürünü seveni de var sevmeyeni de :) ben sevenlerdenim. şans verilebilecek ürünlerden

      Sil
  2. bu ürünü ben de çok duydum ve methediliyor kesinlikle deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben memnunum umarım sizde memnun kalırsınız :)

      Sil
  3. Denemek istiyorum. Aslında bir arayış içindeydim çok iyi oldu. Sevgiler 💙

    YanıtlaSil
  4. bu markanın cc'sini denemeyi çok istiyorum :((

    YanıtlaSil
  5. Favori ürünüm, gerçekten harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle verdiğimiz paranın hakkını veriyor 😊

      Sil
  6. Bulgar gülü kokusu değişikmiş merak ettim :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim 😊hemen uğruyorum

    YanıtlaSil
  9. artık hemen hemen hiç bb kullanmıyorum ama bunun güzel olduğunu duymuştum güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  10. Seni mimledim canım bilgin olsun :)

    YanıtlaSil
  11. Bu ürünü çok duyuyorum ve denemek istiyorum fakat seveni kadar sevmeyeni de var özellikle yağlı ciltler pek memnun değiller keşke sadece parlama olsa sivilceden şikayet ettikleri için açıkçası elim gitmiyor :( Ellerine sağlık güle güle kullan balımmm ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildim kuru olduğundan o parlamayı seviyorum açıkcası 😊 ❤️

      Sil
  12. Ambalajin rengini çok begendim.

    YanıtlaSil
  13. Çok duydum ama hala daha almadım CC kremini kullanıp cok sevmistim :)

    YanıtlaSil
  14. Yazın bronzlaşınca kullanmayı bırakmıştım ancak artık tekrardan kullanabilirim sanırım ♥

    YanıtlaSil
  15. Bronz tende açık kalır evet 😊 ama renginiz açıldıysa tabiki kullanabilirsiniz

    YanıtlaSil
  16. favorimmm<3 eline sağlık canım<3

    YanıtlaSil