22 Kasım 2016 Salı

Hakkımda Duyuru

 Herkese merhaba bu gün size biraz kendimden bahsetmek istiyorum. Öncelikle adımın Arsel olmadığını çoğu zaman söyledim. Arsel in okyanusu bir nickname gibi düşünebilirsiniz. Çünkü gerçek adım İlayda :). Bu bloğu açtığım zamanlarda blog adı düşünürken Arsel’ in okyanusu ismi aniden aklıma gelivermişti ve blog ismi koymuştum ondan sonrada değiştirmedim hem orijinal hemde kimsede olmayan bir nicknamedi. Ve bundan sonrada bu şekilde kalmaya devam edecektir :) . benden uzun zamandır Instagram hesabımı soranlar oldu. Artık yayınlamanın vakti geldi diye düşünerekten bu yazıyı yazıyorum. Beni daha yakından takip etmek için

Instagram : ilaydaadasen

Snapchat : adasheehan


Bir başka yazımda görüşmek dileğiyle … 

14 yorum:

  1. Hahah blog ismin blog ismi olarak kalabilirdi ya onda sıkıntı yok :D Neyse bu şekilde de hayırlsı olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şekilde kalacak😊 değiştirmeyeceğim

      Sil
  2. Gönlünden geldiyse blog ismin, bırak öyle kalsın... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet değiştirmeyeceğim 😊 😘

      Sil
  3. Ya ben de hiç sevmiyorum blog ismimi ne yapayım işte Zaten benim de gerçek adım Melisa değil.Yani değiştirsem mi değiştirmesem mi bilmiyorum kararsızım 🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bilirsin fakat ben koyarken isimmiş gibi düşünmediğimden artıkda değiştirmeyeceğim 😊😘

      Sil
  4. Dilge diye bir akraban var mı canım😳

    YanıtlaSil
  5. ankara aayal o de miii instaaa

    YanıtlaSil
  6. Güzelmiş Bizde seni tanırız o zaman efendim :)sessiizkaldiim buda benim instgaram Adım :)

    YanıtlaSil