kararsızlık sorunsalı !

Aldım elime kalemimi , defterimi yazmaya başladım hiç bir şeyi düşünmeden. düşünmemeye gayretle. bu kız neyden bahsediyor diyecek olursanız anlatayım :

Öncelikle okumaya başladıysanız şunu söylemek istiyorum. benim gerçek adım tabi ki  de Arsel değil. nickname gibi düşünebilirsiniz bunu aslında. bu bloğu açmadan önce blog için isim düşünürken en sevdiğim kitap karakterinin ismini koymaya karar verdim. ve birden '' arsel in okyanusu '' diye bir blog çıktı karşınıza işte. asıl meselemize gelecek olursak blog u ınstagram hesabıma bağlayayım mı yoksa bu şekil devam mı etmeliyim bilemedim. çoğu kişi diğer hesaplarımı da soruyor farkındayım. yirmi dakikadır world ekranına bakarken,bu satırları yazarken buldum kendimi. şimdi soruyorum size Instagram hesabımı yayınlamamı ve haberleri oradan da güncel biçimde almak ister misiniz ? 

yorumlarınız benim için çok değerli :) 

Yorum Gönder

26 Yorumlar

  1. Nasıl istersen. İnstegram hesabı olmayan bir olarak her iki durum da çok etkilemeyecek :)

    YanıtlaSil
  2. Karar aslında senin kararın pişamlığı da senin olacak, mutluluğu da ama gözlemlerim çok sıkıntı olmadığı yönünde tabi karar sana kalmış durumda. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açarsan hesabı haber et. Şu tavsiyem olsun önceden yaptığım gibi, lookbook tarzı paylaşımlarını oraya kaydırırsan güzel olur ya da o tarz yazıları sıklıkla değil ara ara instagramda paylaştıklarını seçkiliyerek yapabilirsin. Bu haftanın en iyisi gibi. Tabi yine karar sana kalmış durumda olmakla beraber nacizane düşünce. Saygılar sevgiler... :))

      Sil
    2. Düşüncelerimi netleştirmemde yardımcı olduğun için bolca öpüyorum seni ❤️😊

      Sil
  3. eğer uğraşabilirim diyorsan bağla değilse hiç bulaşma. instagramı amacına yönelik kullanmak çok zaman alıyor ve özen istiyor bazen delirir gibi oluyorum ama bloguma çok faydası olduğunu düşünüyorum. çok yoğun bir yaşantın yoksa bir yandan onu da kullanmakta zorluk çekmezsin =) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derin düşüncelerdeyim işte 😊😊 tavsiyen için teşekkür ederim canısı

      Sil
  4. Instagram Facebook hesabı gibi degıl maalesef:) bloğumuzda paylaştığımız yazıyı facebooktanpaylas tuşuna basınca paylaşıyoruz en kısa örnek olarak ama ınstragramda daha da önem vermek gerekıyor..

    YanıtlaSil
  5. Sen sanırım bağlamayı düşünüyorsun ama birden emin olamamışsın gibi geldi bana :) Bağla istiyorsan, baktın ilginemiyorsun, istediğin gibi olmuyor kaldırırsın. En azından denedim dersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama 😊 teşekkür ederim düşüncen için

      Sil
  6. vaktin varsa, uğraşırım dersen bağla. yoksa bulaşma ( duyguya tamamn katılıyorum ) ben bağlamadım ve gayet rahatım ... sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Yayınlayın instagram hesabınızı da takip edelim sizi

    YanıtlaSil
  8. Keşke demektense yapmak daha iyi:)

    YanıtlaSil
  9. Eğer seni kasmayacak mutsuz etmeyecekse kullan tabi.Ama kafanda soru işaretleri varsa önce kendi başına onları cevapla derim.Böylece hem için rahat eder hem de dilediğini yaparsın.
    Çok öptüm ❤️💕

    YanıtlaSil
  10. Ayrıca benim ismimde Melisa değil nolmuş canım.Takma kafana❤️

    YanıtlaSil
  11. Aynısını bende düşünüyorum :) Net karar verirsen banada söyle lütfen uygulama kısmında insan ne yapacağını şaşırıyor :) İyi düşün Mutsuzlukla sonuçlanmasın ama asıl sebebini kendin daha iyi biliyorsun sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım 😊 karar verince bilgilendirme yapacağım❤️

      Sil