Festival göz makyajı

Selam ben geldim!  bu yazımda yazın yaklaşmasıyla ve festivallerinde artık başlamasıyla bu göz makyajını yaptım. Çok abartmadan ama insanların dikkatini çekecek bir göz makyajı bu. Nasıl yapıldığını merak ediyorsan okumaya devam et :)


İlk olarak kırmızımsı rengi gözün katlanma bölgesine uyguluyoruz.
İkinci adım, pembe rengi katlanma bölgesinin biraz daha üstüne iyice dağıtarak uyguluyoruz.
Üçüncü adım, şeftali tonlu rengi alıp gözümüzün orta kısmına uyguluyoruz.
Dördüncü adım, farın bitiş noktası boyutuna gelmeden kuyruklu bir eyelenier çekiyoruz.
Beşinci adım, rimmelimizi sürüyoruz. ( ben unutmuşum ama siz sürün :))
Son adım da ise herhangi bir simli eyelenier, kalem, ya da elinizde buna benzer ne varsa kaşın üstüne minik daireler halinde sürüyoruz. İsterseniz gözünüzün altına da istediğiniz modeli uygulayabilirsiniz.
kullandığım ürünler
Alıx avıen dipliner
eklips karıştırma fırçası
eklips eyelenier fırçası
Flormar Terracotta blush on 
Avon blush & bronze trio 3 'ü 1 arada allık, bronzlaştırıcı ve aydınlatıcı 
pastel nude 85 peach

duruşu bu şekilde 
Bu makyajı festivallerde , konser vb yerlerde uygulayabilirsiniz. Farların renklerini çok abartmamaya çalıştım siz kıyafetinize  göre farları değiştirebilirsiniz. Ben beyaz dantel detaylı bir buluz ve altına yırtık kot şort giyeceğimden çokta abartmak istemedim :) yorumlarınızı bırakmayı unutmayın bir başka yazımda görüşmek üzere..


Yorum Gönder

12 Yorumlar